| Laman Web Rasmi Hospital Setiu Terengganu  | Kesihatan Sepanjang Hayat, Kualiti Sepanjang Masa |

Malay Arabic English

Piagam Pelanggan Unit Hasil

| Print |  Email | Tuesday, 05 March 2013 03:44 | Written by super user |

Piagam Pelanggan Unit Hasil

Kami berjanji untuk memberikan perkhidmatan secara profesional, selamat, mesra, penyayang dan berkualiti.

1. Caj rawatan pesakit berpandukan pada Akta Fee 1951.

2. Resit bayaran akan dikeluarkan dalam masa 5 minit selepas pelanggan menyerahkan bil bagi setiap pembayaran bil rawatan hospital.

3. Pesakit yang tidak mampu menjelaskan bil rawatan boleh memohon dan akan diberi pertimbangan pengecualian bayaran perubatan.

4. Lebihan deposit hospital akan dipulangkan semasa membayar bil rawatan.

5. Sekiranya caj rawatan kurang dari deposit hospital pelanggan hendaklah mengemukakan resit asal bayaran deposit hospital.

6. Kemudahan dan persekitaran yang bersih, selesa dan selamat disediakan.

 

 

joomla wellnessLorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s...