| Laman Web Rasmi Hospital Setiu Terengganu  | Kesihatan Sepanjang Hayat, Kualiti Sepanjang Masa |

Malay Arabic English

Piagam Pelanggan Unit Kecemasan & Trauma

| Print |  Email | Tuesday, 05 March 2013 03:59 | Written by super user |

Piagam Pelanggan Unit Kecemasan & Trauma

Kami berjanji untuk memberikan perkhidmatan secara profesional, selamat, mesra, penyayang dan berkualiti.

1. Keutamaan akan diberikan kepada kes kritikal dan separa kritikal di Jabatan Kecemasan dan Trauma dengan masa menunggu seperti berikut :

     a) Semua kes kritikal (Zon Merah) dirawat dengan serta-merta

     b) Semua kes separa kritikal (Zon Kuning) dirawat dalam masa 15 minit

     c) Lain-lain (Zon Hijau) akan dilihat mengikut keutamaan keadaan pesakit

2. Maklumat akan diberikan kepada pelanggan berkenaan penyakit dan perawatan, kerahsiaan maklumat peribadi, penyakit dan perawatan yang diberikan kepada pesakit adalah dijamin.

3. Kemudahan dan persekitaran yang bersih, selesa dan selamat.

Catitan : Pelanggan yang tidak berpuashati dengan perkhidmatan yang diberikan, diminta menghubungi Penolong Pegawai Perubatan Y/M Unit Kecemasan & Trauma di 09-6090333 samb. 116

 

 

joomla wellnessLorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s...